Om os

Om Midtfyns Totalservice

D. 1. maj 2005 overtog Michael Nielsen Fyns Totalservice - Broby Tæpperens. Firmaet havde de foregående 30 år været ejet af Svend Åge Jensen.

Michael Nielsen har tidligere været ansat hos Danmarks største rengøringsselskab i 22 år, hvor han startede på Lindø Skibsværft med alle former for rengøring på skibe og boreplatforme.


Efter 2 år blev Michael Nielsen overflyttet til skadesserviceafdelingen, hvor alle relevante kurser indenfor rengøring og skadeservice blev gennemgået. Desuden har han gennemgået forsikringsakademiets prøvekursus i taksering.


Herefter fulgte 8 år som formand i skadeservice, 4 år som driftsleder for Fyn og 4 år som ansvarlig for 6 afdelinger på Fyn og i Sønderjylland.

 


Et team på mere end 60 mand


Midtfyns Totalservice, som er det navn virksomheden drives under i dag, beskæftiger i dag mere end 60 medarbejdere, fordelt på 20 tømrere, 8 malere, 2 entreprenører, 1 murer, 20 servicemedarbejdere og 8 ledere.



Om Dansk Industri- & Skadeservice


Dansk Industri- & Skadeservice blev pr. 1 marts 2009 overtaget af nye ejere med erfaring indenfor vandskader, brandskader, fugtskader, skimmelskader og stormskader.


Det nye selskab har et landsdækkende beredskab til at servicere brandvæsner, forsikringsselskaber og boligselskaber.


Selskabets ejere har minimum 20 års erfaring i arbejdet med skadeservice og alle har et indgående kendskab til det lokale og det landsdækkende arbejde.


Dansk Industri- & Skadeservice har ca. 120 ansatte og disponerer over 800 affugtere.


Selskabet bygger på tre stærke lokale firmaer, der samarbejder om salg og markedsføring under det fælles navn. Virksomhedens nye ejere, Jannik Schmidt, Michael Nielsen og Torben Lind, driver i forvejen hver især virksomheder inden for branchen.


Vores vigtigste ressource er vores medarbejdere. Vi arbejder konstant på at dygtiggøre vores medarbejdere gennem målrettet og struktureret efteruddannelse. Internt som eksternt.



Målsætning


Vores overordnede målsætning er effektivitet, kvalitet og konturrencedygtige priser. Det er de bærende elementer i vort daglige virke.



Vision


Vores vision er at være et godt og prisbilligt alternativ til de store etablerede skadeservice-firmaer. Fokus vil altid være bedre service til lavere priser.



Værdier


- Ærlig

Vær altid ærlig over for kunder og kolleager - og ikke mindst over for dig selv. Midtfyns Totalservice skal drives efter ærlige metoder. Det er lovligt at have en ''dårlig dag'', bare man er ærlig omkring det.


- Ihærdig

Vær altid ihærdig i løsning af opgaver - ved ihærdighed bliver vi de bedste på vores forretningsområde.


- Omsorgsfuld

Vær altid omsorgsfuld over for dine kollegaer og din familie samt over for kundernes effekter.